Regulamin
Regulamin
Przewodnik
Wizerunki
Rasy
Grupy
Kostka
Sklep
Nieobecności
Kto zagra?
Wezwij MG
Pytania
Forumowa Wiki
Zamówienia

Share | 
 

 

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 

avatar

Rola / pozycja :
Główny Administrator

Wiek :
Nie dotyczy

Multikonto :
Nie dotyczy





PisanieTemat: Regulamin    Sro Kwi 26, 2017 1:54 pm

Kody na forum zostały napisane/skorygowane przez:
Yati
Tear
Noritoshi
oraz
wielu innych uzdolnionych koderów biorących udział przy tworzeniu forum.

Z kolei szata graficzna została wykonana przez:
MisakiChan

Jeżeli ktoś nie został wymieniony, proszony jest o napisanie stosownego PW do Administratora.


USTAWA O PRAWACH AUTORSKICH I PRAWACH POKREWNYCH

Kliknij, aby rozwinąć.
Spoiler:
 


Ostatnio zmieniony przez Admin dnia Sob Wrz 30, 2017 10:23 pm, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora

avatar

Rola / pozycja :
Główny Administrator

Wiek :
Nie dotyczy

Multikonto :
Nie dotyczy





PisanieTemat: Re: Regulamin    Wto Maj 30, 2017 9:48 pm


REGULAMIN FORUM


ADMINISTRACJA

1. Administracja to zespół, który zajmuje się prowadzeniem forum – dba o jego rozwój zarówno pod względem fabularnym jak i technicznym. W razie problemów, ewentualnych propozycji czy jakichkolwiek wątpliwości prosi się o wysyłanie wiadomości do jednego z Administratorów.

2. Świat Into Darkness jest światem autorskim, powstałym w oparciu o wiele tekstów kultury i nie tylko. To właśnie ich twórcom należą się przede wszystkim brawa za stworzenie unikatowych uniwersów oraz wszelkich tekstów.
Administracja forum poprzez czerpanie z różnych źródeł w żaden sposób nie rości sobie praw do materiałów wykorzystanych podczas procesu tworzenia. Te należą tylko i wyłącznie do prawowitych autorów oraz osób trzecich tworzących teksty na potrzeby forum. Tworzymy i dbamy o grę razem - wszystkie opublikowane treści są dobrem wspólnym.
Poniżej znajduje się lista kilku z wielu źródeł, które wspomogły tworzenie kanonu ras.

† Wampir Maskarada
† Uniwersum Blade'a
† Underworld
† True Blood
† Seria Resident Evil
† Daybreakers
† Equilibrium
† Z archiwum X
† Wilkołak: Apokalipsa
† Książka: Słupecki L. - Wojownicy i wilkołaki

3. Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu, jednocześnie zobowiązuje do natychmiastowego poinformowania użytkowników o dokonanych zmianach.



OGÓLNIE

1. Zabrania się rozsyłania linków do innych forów na chatboxie, w postach czy za pośrednictwem prywatnej wiadomości. Jedyną możliwością zareklamowania jest zawarcie współpracy partnerskiej poprzez wymianę bannerów w przeznaczonym do tego temacie.

2. Wszelkie konflikty, tudzież spory z użytkownikami należy rozwiązywać drogą prywatną. Surowo zabrania się szerzenia nieprzyjemnej atmosfery na chatboxie. Niezastosowanie się do tego podpunktu będzie karane ostrzeżeniem, a przy ciągłej powtarzalności banem.

3. Każdą nieobecność należy zgłosić w odpowiednim temacie.

4. Uprasza się każdego użytkownika o regularne aktualizowanie swojego informatora. Wszelkie braki będą karane poprzez cofnięcie nagrody punktowej do stanu aktualnego informatora.



KONTO

1. Login użytkownika powinien składać się z imienia, nazwiska lub pseudonimu postaci. Prosi się o nie korzystanie ze znaków nie wchodzących w skład alfabetu łacińskiego.

2. Po zakończeniu rejestracji należy wgrać odpowiedni emblemat tj. avatar (wizerunek osoby realnej) zgodny z realiami przedstawionego świata o wymiarach 200x320 px.

3. Dokonywanie rezerwacji wizerunku odbywa się w przeznaczonym do tego temacie.

4. Obowiązkowym krokiem jest uzupełnienie wszystkich wymaganych pól w profilu, które pozwolą Administracji uzyskać podstawowe i najważniejsze informacje na temat postaci.

5. Na forum istnieje ograniczenie co do posiadania multikont. Każdy użytkownik może posiadać maksymalnie dwie postacie z czego tylko jedna z nich może być wampirem powyżej 400 lat.

6. Każdy użytkownik ma 14 dni na zapoznanie się ze światem forum, jego zasadami oraz regulaminem, a także na wypełnienie karty postaci. Po upływie tego terminu konto zostanie automatycznie skasowane. Wyjątek stanowią sytuacje po przedstawieniu stosownego powodu, który należy kierować bezpośrednio do Administratora.

7. Po upływie trzech tygodni od napisania ostatniego posta na fabule lub retrospekcji, konto użytkownika zostaje automatycznie przesunięte do grupy nieaktywnych. Po kolejnym miesiącu takie konto zostaje całkowicie przejęte przez Administrację.

8. Kasacja konta następuje w momencie, kiedy użytkownik nie napisał żadnego posta fabularnego, bądź miał nikły wpływ na fabułę.



FABUŁA

1. Grę fabularną można rozpocząć dopiero po akceptacji karty postaci, założeniu informatora, korespondencji oraz po uzupełnieniu odpowiednich pól w profilu. Rozpoczęcie gry przed spełnieniem powyższych wymogów jest niemożliwe.

2. Dziennik. Został on wprowadzony po to, aby zebrać najpotrzebniejsze informacje w jednym miejscu, a także po to, aby każda prowadzona rozgrywka miała swoją chronologię. Opcja założenia dziennika jest skierowana dla osób chętnych.

3. Akcja forum rozgrywa się w czasach współczesnych, aczkolwiek należy pamiętać, że czas rzeczywisty nie jest równy czasowi fabularnemu. Każdy rozdział fabuły ma własny przedział czasowy.

4. Multilokacja na forum jest dozwolona. Można prowadzić rozgrywkę w maksymalnie dwóch miejscach jednocześnie - nie wliczając to wydarzeń fabularnych (eventy) i sesji pod okiem Mistrza Gry. Należy pamiętać o chronologii następujących po sobie wydarzeń, które warto zanotować w dzienniku oraz istotnym dopisku (z/t) z tematu po zakończeniu sesji. Należy mieć na uwadze, iż w przypadku zagrożenia postaci w sesji (gracz/gracz) sesja będąca sesją multilokacyjną zostanie unieważniona do momentu osądzenia sesji, gdzie wystąpiło zagrożenie życia.

5. W postach obowiązują wszelkie zasady języka polskiego; należy pogrubiać dialogi, myśli zaznaczać kursywą, zaś potencjalne przekazy myślowe postać – postać oznaczać pogrubieniem oraz kursywą jednocześnie celem odróżnienia ich od pozostałej części posta.

6. Wszelkie treści w postach o nieodpowiednim charakterze tj. rasistowskie, nazistowskie oraz erotyczne nie są zabronione, aczkolwiek prosi się o umieszczanie ich w komendzie [hide]. Pamiętajmy, że zrzeszamy społeczność w różnym przedziale wiekowym, dlatego też szacunek jest niezbędny.

7. Minimalna długość posta powinna być równa długości avatara. Sama forma pisania (pierwsza, druga, trzecia osoba) jest dowolna.

8. Kostki k6 należy użyć podczas korzystania z umiejętności (zależnie od sytuacji oraz obowiązkowo w sesji z MG jeśli padnie takie polecenie), jako rzut obronny, w przypadku potencjalnej wizji lub w sytuacji powołania się na konkretną zaletę.

9. Zakazane jest granie w jednej lokacji jednocześnie dwiema postaciami. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest wprowadzenie większej ilości własnych postaci do wątku po uprzednim zwróceniu się z prośbą do jednego z członków administracji.

10. Zakazane są "Power Gaming" i "Meta Gaming" tj. wykorzystywanie wiedzy gracza jako wiedzę postaci, a także wszelkie nakłanianie innego gracza do poprowadzenia rozgrywki  postacią na korzyść proszącego.
Złamanie tej zasady grozi nieprzyjemnymi konsekwencjami dla postaci gracza, a przy nagminnym nawracaniu, zablokowaniem konta.

11. Na forum istnieje możliwość fabularnego uśmiercenia postaci bez zgody gracza.

12. Zapisując się na forum użytkownik akceptuje regulamin, a także zobowiązuje się do jego przestrzegania. Ponadto wyraża zgodę na ingerencję Mistrza gry w życie jego postaci.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Plikostrada
» Regulamin finansów

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: ☦ Zanurz się w ciemności ☦ :: Dział organizacyjny-
Skocz do: